17 år i dag !!! :D



OM DIG
Namn - Malin Caroline Ellinore Segerholm
Bor - Göteborg
Syskon - En stora syster- Maria, En storebror- Johan och en lillebror- Ludvig
Ålder - 17 år i dag!!!
Född - 1992 05 21
Ögonfärg - Blå
Längd - 1.70
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken -  oxe
Hårfärg - blont

DAGENS..
Låt - Ja må hon leva, Ja må hon leva..
Saknad - värma, sol och bad.
Kläder -  Svart midjekjol med en blommig topp och svarta tunna strumpbyxor och armband och klocka
Mat -  Tårta än så länge.
Köp -  inget fått presenter :D
Göra sen -  Släkten kommer och äter och ger mig presenter, sen ska jag vila så kommer älsklingen så  kanske vi hittar på något beroende på hur jag mår.
Pinsamaste - idag?  klockan är snart nio så inget än så länge.

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Nej, har varit med mormor och gjort de, men verkligen inte en sak för mig.
Tycker du om godis - till och från, Ibland finns de inget annat på tankarna än godis och några dagar spryr jag när jag hör ordet
Hur många gånger i veckan äter du godis -  1-2 gånger
Äter du oftast nyttig mat - hyffsat
Tycker du att du själv är söt/snygg - De är från dag till dag, ibland känner jag mig som allra snyggast haha och ibland vill jag inte gå ur sängen.
Ger mycket komplimanger till andra - Ahh de gör jag nog.
Är du nöjd med ditt förnamn -  Japp.
Du tycker att du själv är smart -  haha ibland så funkar hjärnan och ibland inte
Vad är det sämsta hos dig - att jag aldrig kan bestämma mig om tex jag vill ha en twix eller mars, De är väldigt jobbigt för mig!!
Vad är det bästa hos dig - Att jag oftast är glad
Har du bra självförtroende - De går i tider.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -De är inte lika många nu som de var förr. kanske 1-3 timmar.
Du tycker om att vara med killar - med min bebis älskar jag att vara med :) Och mina killkompisar med!
Känner du dina grannar - Nä, knappt säger hej till männen men kärringarna är bara sura fiskar
Äger du några Björn Borg trosor -nepp och vill inte ha
Hur många? - 0 st
Är du en Björn Borg-fjortis ? - nej
Använder du BH: Jaah
Gillar du skolan - verkligen inte den jag går i nu!
Har du någon gång skolkat - tyvärr
Spelar du något instrument - nää
Sporter/aktiviteter har du gått i - jag har gått i konståkning,  taekwondo och Dans som jag fortfarande håller på med.
Har du några tatueringar - nepp men skulle vilja ha men vet bara inte när.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Varje gång jag går förbi en spegel.
Tycker du om djur - Jaa! har själv en hund nu men skulle vilja ha en till (:

BRUKAR DU...
Sova -  jag är en morgonmänniska så somnar tidigt och går upp tidigt,
Ta mediciner du inte borde ta -  Nää
Snusa - Nää aldrig testat heller.
Skada dig - inte med flit.
Klä dig i svart - japp! många tycker jag passar i svart och jag gillar de själv så :)
Lita på folk - vissa, inte många,
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - Det händer
Gå i skolan - varje dag typ
Gå i kyrkan - haha nää
Ljuga - en vit lugn ibland ja
Vilja dö - Neeej ! vill leva mitt liv först!

NÄR...
Åt du senast - för en kvart sen typ, Tårta :D
Läste du ut en bok senast - i vinter/ våras En ö i havet . Genom skolan.
Köpte du något senast - igår, mat och godis och glass
Vad? - mat och godis och glass
Svor du senast - i natt
Sjöng du senast - igår
Klagade du senast - igår,
Klantade du dig senast - igår,

HAR DU...
För många vänner - nää
Förföljelsemani - vad är de?
Någon annan psykisk sjukdom? nää
Skadat någon? inte med mening
Färgat håret - kan man säga!!
Några piercnings - naveln och tre i öronen
Några tatueringar - nää
Egen dator - jaa
Gjort bort dig rejält - Jaapp

ÄR DU...
Snäll - Aaah
Snygg - Aaah
Kort - Nää
Klantig -  ibland



Puss vi hörs senare, Nu ska jag njuta av min födelsedag!!! Ett år till nästa så.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag snor denna ;)

2009-05-23 @ 12:56:05
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0