Me like

Första ute gympa lektionen för i år, Är inte de en känsla om att de snart är sommar? haha! jag tycker det. Solen skiner och lika så mitt leende. Solen borde vara uppe på himmelen varje dag. Den gör allt folk så glad och allt blir så mycket snyggare och roligare.  Okej jag fuskade igår och hoppade in i solariet för att bli ännu brunare, Men de är okej ibland! Var faktiskt ett bra tag sen jag kröp in i solariet.  humöret är på hopp och jag ska sätta mig med läxa, Vad kan bli värre? Sitta med läxa en dag när solen skiner och man är super glad? Aja bara ta det Malin! bara att ta de! Du kommer inte undan. Snart sommarlov, Snart sommarlov, Tänk så!


 


Hur snygga är inte dessa skönheter då?


Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

uppdatera då bebis :D

2009-05-05 @ 20:22:27
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0