tyvärr inga roliga bilder kvar, men kommer när jag får tillbaka antingen min mobil eller får en ny kamera! Stå ut!

Ingen skola för mig i dag och även inget tal, För jag hade så jävla ont!  kan ju inte säga att de har hänt så mycket i dag, har legat och kollat på uggly betty där lindsay lohan var med. Kollade i en skvallertidning som kom hem igår, och fy vad smal hon har blivit! Vem vill se ut så? okej jag är väl med en sån människa som vill vara smal men fan inte överdrivet eller jag vill vara normal eller perfekt, haha!  Älsklingen kom över en stund och myste och höll om mig tills han skulle iväg och spela match som jag nyss var och kollade på, kollade bara till första halvlek för min vovsing blev uttråkad och ville fortsätta promenaden.  Ska snart fråga mamma och vi kan köpa lite fredags mys så som morrötter och vindruvor, HAHA SKOJJA!! Här är man sugen på chips och läsk, Mums!


Bild: Egypten.    Värmen vart tog den vägen?

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: ja jag vet men ja ska göra det första dagen på sommarlovet för då hinner det växa en bit över lovet om det blir katastrof, haha!

2009-05-08 @ 22:59:06
URL: http://areinholdsson.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

dålig uppdatering :(

2009-05-10 @ 10:24:12
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0