The haunting in connecticut

Nu var de ett tag sen jag skrev, Ja vet! men de är helg och måste njuta av lång helgen så bloggen fick ta stryk. Igår blev de bio med linnea, mike och niklas. The haunting in connecticut, Ni som verkligen gillar skräckisar ska se denna!  Den va verkligen läskig! jag vet inte hur många rysningar jag fick och vågade inte kolla när jag tyckte de va som läskigast, tur att man har sin pojk vid sidan om.!   Innan bion färgade jag Linneas hår mörkbrunt! Rikigt ovant men en riktigt finbrun färg jag fick även lite slingor i mitt hår och blev väldigt nöjd kunde tagit nåra mer men men, Efter färgningen åkte vi in till stan där jag skulle kolla på en kjol som tyvärr bara fanns i storkel L.

Idag hjälper jag mamma med att måla listerna i hallen som har varit en an annorlunda färg och nu blir de vita. Har även städat hallen så det allt blir ett litet lyft där, Jag älskar ju att hålla på att fixa så det är bara kul! en händig liten tjej är jag allt ibland :).  

Lördagens outfit.


Linnea nys hår färg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du köpt din rosa tunika/skjorta? :)

2009-05-04 @ 21:45:57
Postat av: Frida

snyggisar :D<3

2009-05-05 @ 11:15:25
URL: http://fridajungebring.blogg.se/
Postat av: Malin

Anonym: Den kommer från rut mfl men köpt förra året.

2009-05-05 @ 17:07:30
URL: http://moreofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0