Min dag söndag!

Har precis kommit in från en power walk med hannis. Hur länge kan vi ha gått? hm.. ca 45 min. De var stekhett ute så hoppas jag kan bättra på min bränna mer i dag!  När solen skiner blir inte alla tycket trevligare då? Det känns verkligen så, Till och med grannkvinnan sa hej till mig igår annars brukar de alltid bara vara männen som hälsar här på denna konstiga gata!  Taxi bilden hälsade på mig  bilden med dunkande musik hälsade. Jag bara älskar sommaren! okej inte bara för de att alla hälsar men de är så mycket trevligare :)  Nää nu ska jag ner och äta frukost.

Min dag.
*  Sola, sola, sola!
* Övningsköra
* Till pappa


Och imon kommer min älskling hem! :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0