Inga foton kvar..

Snart läggdags och jag ska sova aldelles ensam i min stora säng, Jag får ta och käpa att stort gosedjur som kan dela nätterna med mig ^^,   Kort skoldag som följde med gymmet efteråt.  Jag och mammi åkte till allum och jag köpte ögonbrynsfärg till mina ljusa ögonbryn.. så imon blir de lagom mörka igen. Hittade även en kjol som jag testade som tyvärr inte fick följa med hem, Funderar fortfarande på den. Super söt till sommaren så jag blir snyggast i helt världen. haha!  Tror jag vill ha den, Eller kanske, Beslutångest? Ja de kan man säga!

Syster har fått veta vilken dag hon ska föda och de blir den 17 juni ! Jag längtar som inni helvete! Då kommer lilla Mileo till världen och kommer få tusen miljader pussar av mig! hihi hoppas han inte dör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0