Ikea nästa!

Ja fick kameran som jag ville ha. Eller jag hade ju inte bestämmt vilken men pappa gjorde ett bra val. En rosa skönhet! Nu kommmer min lilla rosa vara med mig över allt!!  jag lägger in lite bilder senare för nu ska jag iväg till ikea och försöka hitta lite nytt och fint till rummet. Fick en stor tavla med igår som med ska upp!! Så nu är jag riktigt på en liten förändring på rummet har redan lite förslag. Jag bara äskar det! att inreda asså! Och jag min syster inredde ett helt hus själva för några år sedan och det blev riktigt snyggt!  Någon jag borde jobba med i framtiden ?  Hmm,. Får se!

Kommentarer
Postat av: kajsa

tack detsamma! grattis igen sötnos :)

2009-05-22 @ 21:05:50
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0