hejdå

Sitter just nu på media lektionen just nu och håller på att planera filmen. Slutar tydligen efter denna lektionen och har inte en aning vad jag ska göra efter, Plugga lite till matte provet som är imon. Jag hoppas alla lyckas! (:   har inte så mycket att skriva om längre nu., så jag hör av mig när jag har hämtat ork och lust till att ta mig tillbaka, Mycket nu.. men jag kommer tillbaka,

Inte långt kvar tills min födelsedag 21 maj!  Längtar som fan och drömde om min födelsedag i natt, Snacka om att längta fast i drömmen var de lite bättre presenter men värre saker som hände, Jag fick tydligen en bil!  men de blir iallafall en kamera tills jag fyller år (:   Vi hörs någon dag! Ha det underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0