Får nog börja packa tills imon..

Nationella i matte idag får en tumme neråt, För jag verkligen inte kunde koncentrera mig och jag mådde inte precis bra.  Efter prover ringde jag och linnea och sjukanmälde oss och åkte hem och sov. Efter en stund gick vi bort till fotbollsplanen när min baby skulle spela men efter en stund började de regna så linnea tog bussen hem och jag fick mig en promenad.  Nu väl hemma har jag inte en aning om vad jag ska göra.. !

Min blogg suger jag vet! och jag orkar inte bry mig just nu, men de kommer! (:

Imon blir de ingen skola för mig och tror inte vi hörs heller.. 

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

jag älskar dig gumman!

2009-05-19 @ 20:15:56
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0