En fråga jag inte kan svara på

Inte långt kvar till jag fyller år och får en egen kamera att ta massa kort med! hihi längtar! Kan känna att bloggen kommer få ett lyft med en kamera till. De är sjukt vad bilder söker läsare, men de är ju så,  men vill häldre se bilden än att läsa. Efter min födelsedag kommer det bjudas på  mer dagens Outfit och bilder från vad jag gör på dagarna, något mer ni skulle vilja se?  säg bara till om ni har något att till lägga, jag bitts inte!  någon mer som tycker de är tråkigt att skriva och både läsa vad man gör på dagarna. Jag tycker de är sjukt träkigt att sitta och skriva...  Idag har jag varit i skolan efter skolan åktejag till stan och bla bla.. Vem fan är intresearad och varför skriver jag ens om de?. De närmaste kanske tycker de är kul att veta vad man göt på dagarna men vem fan mer??  Jag tycker de är sjukt tråkigt att skriva och fattar inte varför jag ens gör de gång på gång..  Ibland är okej,, men varje dag! Jag tröttnar!   Jag har en favorit blogg som just gör detta hon skriver inte vad hon gör dag på dag och jag kommer nog ta efter lite av de men visst kommer de komma vad jag gjorde någon dag eftersom de kommer finnas bilder. Eller vad säger ni läsare? Vad vill ni verkligen ha i en blogg?



Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv. haha seriöst? ska jag lägga upp den i stället? :)

2009-05-03 @ 20:58:11
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0