Uppdattering från skolan.

Slutade precis No lektionen så nu är de bara en lekion kvar, Media kommer nog inte göra något där för ska fota till tidningen imon istället.    Sitter här och har på mig ett par vita jeans som jag slipade igår.  

I lördags blev den först solning så lite brun får man vara i de tråkiga gråa vädret som snart håller på att bli vitt, Snöar hur mycket som helst när man kollar ut genom fönster. Efter solningen blev det lite shopping med mamma, Köpte en svart midje kjol till sommaren  och mamma köpte två skjort blusar till både mig och mamma en vit och en rosa., Snygga!  När jag kom hem färgade jag och mamma utväxten men de syntes inte så mycket känns bara lite finare. Till kvällen blev de bio med niklas och vi kollade på fredag den trettonde.  Den va faktiskt rätt bra, läskig! och kan säga att jag hoppade till några gånger, Denna dagen hade även jag och älskling 14 månader tillsammans. Ett bra tag har de gått nu ! . 

Drar till gymet efter skolan så hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0