Söndag

Förlåt förlåt och förlåt. Dagens outfit? va fan tog den vägen? , Ja iallafall de blev ingen bild. Tyvärr! får ta nu i veckan innan egypten.   lördgen blev inte som jag hoppats men men bara mig själv att skylla på!  Va hemma hos min prins iallafall och firade hans syrra som fyllde 20år , stort stort!  Själv fyller man 17 i maj, de tycker jag är stort =). Men ändå 17 är ju ett helt onödigt år!  inget nytt, Samma som 16, Tråkigt! eller ah ny skola för mig då, de är ju något nytt, men ett år äldre så då borde man få göra lite mer saker själv med kompisar!  Till sommaren vill jag till stockholm men kompisar eller pojkvännen får se hur de blir med den saken va! 
Idag är de söndag, veckans slappdag och min söndag började hos älskling. Duschade och fixade mig och åkte till stan med Baby. Efter stan blev de dans!  Endast EN kille där bara, Surt! då lär man sig mycket mindre! Men men han är snall fick till och med en hejdå kram av han i dag.  Sitter här med idomin på läpparna, hett va!? Nä de är för min blåsa på läppen. Fy va fult! aldrig fått något på mina små läppar så varför skulle den blåsan komma?
Bara för att retas och man ska känna sig ful eller?  Nä du, där misslykades du! Du kommer inte få mig att känna mig ful dumma blåsa!  

snodde en bild från Linneas blogg;  glassmedtopping.blogg.se   från helgen =)


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

DU ÄR ALLTID SNYGG!

2009-03-08 @ 23:16:05
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken skola byter du till?

Puss

2009-03-10 @ 18:49:54
Postat av: Malin

Louise- Jag ska byta till Cyber förmodligen :)

2009-03-10 @ 20:02:35
URL: http://moreofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0