Pizzabröd med sås

Ligger här i min säng har suttit med engelskan en stund men är ännu inte klar.  Frukost i stan idag med linnea, De bordes göra oftare ^^ . Blev även lite shopping en kofta från Bikbok och ett par trosor från Hm.  Efter stan åkte Niklas med hem och vi åt pizzabröd med sås, Mums! har inte gjort så mycket mer. Ska i väg och sola om en stund med mamma. Precis varit ut omlands? jag vet men jag vill inte tappa färgen som jag håller på att göra så jag ligger i. Det finns inget bätte än att känna sig brun för då känner man sig fin på samma gång! Super bra!   Ska fortsätta med engelskan nu  Puss

Slänger in en bra låt.

Kommentarer
Postat av: linnea olsson

frukost i stan borde absolut göras oftare!! :D

2009-03-25 @ 18:32:52
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: linnea olsson

du får komma hem till mig och se dom, 489 st! :D

2009-03-25 @ 19:15:17
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0