För er som ville lära känna mig lite bättre


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad och trött
Favoritgodis: Choklad och laktris
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding
Kläder just nu: pyjamas
Musik just nu: justin and ciara
Sommarplaner: jobba, sola och bada,  vänner och pojkvännen
Saft eller alkohol: Cola
Hur många kuddar sover du med: sex
Hur många täcken sover du med: ett
Favoritkläder: Jeans och linne och skinjacka
Morgon- eller nattmänniska: morgon
Sparare eller slösare: både och
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart, han är min nu.
Tror du på mirakel: vet inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre
Bio eller promenad:  Bio.
Stjärntecken: oxe
Rädd för insekter:  ja. Vissa mindre och andra mer 
Största svaghet:  några komplex
Det här är jag bra på: Hålla löften och shoppa
Chips, morötter eller godis:  Chips
Pizza eller hamburgare:  hamburgare
Skriver du dagbok: Bara blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig:  Piera har jag i naveln, och tatuering vet jag inte.
Stökigt eller välstädat: mitt rum är stökigt jst nu men gillar Välstädat
Är du rädd för blod: Ah!  inte mitt egna bara andras, Eller kan inte se sår med blod
Saltar du på maten: Ibland
Partykväll eller filmkväll: filmkväll eller ut och fika
Dator eller Tv: Tv
Skidsemester eller solsemester:  Solsemester
Hund eller katt: Hund , rädd för vissa katter
Cider eller Vocka: Cider
Favoritmat:  Lax, Kyckling, pasta
Favoritlåt: många de men någon jag verkligen gillar är usher
Klänning eller byxor: båda, vinter- byxor sommar - klänning
Klack eller jordnära: jordnära
Smal eller tjock: Mittemellan
Spets eller bomull: spets
Hipster, string eller classic: Hipster och string
Baddräkt eller bikini: Bikni
Max, Burger King eller Donken: Donken
Lång eller kort: lång
Lat eller effektiv: båda
Drömyrke: , designer, stylist,
Drömframtid: Känd och rik och in love with Niklas
Villa eller lägenhet: Antingen en stor lyxlägenhet eller en stor lyx villa nära havet
Löpning eller powerwalk: Båda
Positiv eller negativ: Positiv, för de mesta men ibland negativ
Förhållande eller singel: Förhållande helt klart
Idol: Mormor, syster och lauren conrad
Gillar du att sjunga: för mig själv,
Anser du att du är stark: mentalt; ibland och ibland inte, Fysiskt, haha alltid!
Brukar du sola: Ja vid alla tillfällen!, på vintern blir de solarium tyvärr
Vad gör du om du får hicka: håller andan
Kaffe, te eller inget: Te
Uppsatt eller hängande hår:  båda



Sommaren 07

Kommentarer
Postat av: niklas

mig som sista val haha=)<3

2009-03-27 @ 18:17:28
Postat av: Malin

niklas- Det var inte i ordning baby :)

2009-03-29 @ 11:00:32
URL: http://moreofmalin.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha sover du med sex kuddar, va många! ;D

2009-03-29 @ 13:28:56
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0