Födelsedagsbarnet Frida!

Igår var det Fridas födelsedag hon fyllde 17 år som ska firas i kväll!   Igår blev de donken till middag sen blev det i väg till jonsered och kolla på fotbollsmatch, svin kallt!  När jag kom hem var jag frysen som en isbit som aldrig kunde tina.  La mig i sängen och somnade redan vid 10 tiden.

Hoppade de två första lektionerna i dag så början 10:10  så ska snart börja göra mig i ordning sedan fråga mamma ifall hon har lust att köra mig. Efter skolan åker jag och linnea till stan och letar en present till födelsedagsbarnet sen blir de hem och fixa sig och sen i väg.  kanske hörs senare. Puss


 
för länge länge sedan...

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för kvällen! Puss älskar dig <3

2009-03-28 @ 09:50:27
URL: http://fridajungebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0