Ett besked man verkligen inte vill ha.

Någon som missade desperat housewifes igår? Inte jag, jag satt bänkad framför tvn medans baby låg uppe i min säng.  i soffan kände jag mig inte så bra så tog tempen, och den visade 38...   Kul liksom kul att bli sjuk när man ska åka på torsdag.   Så stannade hemma idag från skolan. har ändå bara två lektioner Så tar en dag med bara massa vila, får dricka lite te för min hals som för lite ont så jag inte blir förkyld så fråga mamma efter något man kan andas in som är bra för förkyldning. Men de är bara det att jag vet att jag kan bli sådan här när jag har sovit för lite och jag har verkligen inte sovit bra denna veckan..   får sätta på en film och försöka somna till den. de brukar jag lyckas med annars.

Så här ser jag ut i dag, Najs va!    Gö mig frisk idag tack!


Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt gött ser det ut iaf! =D

Krya på dig och ni får ha det jätte skojj i Egypten nu!!! Så ses vi och du kommer vara brunare än brunast som vanligt när ni kommer hem! haha

Ha det bäst PUSSSS<3

2009-03-11 @ 13:24:13
URL: http://fridajungebring.blogg.se/
Postat av: Bella

vilken ur söt blogg du har!

2009-03-11 @ 17:43:58
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0