Dagen är inne.

12 mars i dag, idag händer det! Idag åker jag och linnea till Egypten. Klockan är 04:22 så måste ta och skynda mig lite, Linnea och Linneas mamma kommer 5 och kör oss till flyget och så bär de av. Så läsare vi hörs om en vecka och då får ni massor med smarriga bilder! 

Känns inte som jag har någon feber så det är skönt. kunde även sova i natt som jag inte har kunnat tidigare, Famsteg!
Nä nu måste jag gå!   Puss på er söta läsare Ha en underbar vecka för de kommer jag verkligen ha !




Älskling ?   kommer sakna dig så sjukt mycket! Du betyder allt för mig!  Jag älskar dig Niklas ! <3

Kommentarer
Postat av: nicke

älskar dig med gumman fy helvete vad galen du är som bara lämnar mig så här och åker till Egypten och allt men ändå fan vad jag älskar dig puss puss ta några dopp för mig med där nere <3 :D

2009-03-12 @ 22:42:59
Postat av: Jenni

tack och lov att ni är hemma igen.

jag trodde nästan att jag skulle avlida här hemma, men jag lever...knappt..



hoppas ni haft en bra vecka (L)

2009-03-19 @ 21:58:34
URL: http://makingmemories

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0