30/3-09

En ny vecka, En ny dag och nya tag
Min måndag började inte som man vill.. Kommer inte dra upp de här men missade idrotten låg hemma och inte gjorde något åkte till skolan vid 12:00 och slutade 13:00. Efter skolan åkte jag och linnea och tränade. Började lugnt eftersom de va 3 veckor sen vi tränade sist :O ..   Min mage fick lite stryk och armarna med.  När jag kom hem blev det mat och sen kolla på tv. Nu sitter jag med mitt engelska arbete som ska redovisas i mon, Jag som inte har Mvg i engelska precis får ta och öva på de extra mycket.  Få hoppas ¨på att morgondan blir en aning bättre.   Idag blir de ingen dagens outfit för sitter just nu i samma stil som jag gjorde igår ^^,    

Just de ja! Hämtade min käraste mobil i dag så nu är han tillbaka  i min hand :)

Snyggt snyggt armband  Vill ha! ska ha! (:


Kommentarer
Postat av: linneaolsson

naaajs :)

2009-03-31 @ 11:27:00
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0