Helg

Söta linnea du behöver inte påminna mig om att de är dålig uppdattering haha jag vet de! och jag ber om ursäckt sötnosar :)..  I fredags blev de ju bio för mig och baby den va faktiskt bra! Rätt coolt att se den med 3D aldrig gjort tidigare mer än en gång på liseberg för många ur sedan.  Igår lördag var jag med älsklingen igen, min syster kom och åt middag, jag var film sugen så jag och syster åkte och hyrde film medans Niklas tog hand om barnen :)  så det blev mys med massa fett :p kollade även på Svergie-Danmark, Någon annan som gjorde?


Har lust att färga håret idag med ljusa slingor får se om mamma är på samma humör som jag :)  Nu ska jag plugga!  Puss

Me and my baby (L)




Just de jag! någon frågade vart min nya jacka kom ifrån! Den kommer från gina tricot och kostar 299 kr!  :)


Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

ha du är as kass, haha (a) bli bättre kvinna (L)

2009-06-07 @ 18:57:34
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket :) den såg så bra ut på dig ;)

2009-06-07 @ 21:42:55
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. Tack babe!! :)

2009-06-07 @ 21:43:02
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0