Pasta och skinksås till middag

Hej babes!   Söndag idag och imon är det en ny vecka, en ny dag och min systers födelsedag! Hon fyller 27 år, hon börjar bli riktigt gammal :O, En rolig sak till är att hon har känningar om att hon kommer föda imon :)  hon väntar ju barn ohc ska få de på  onsdag, haha jag hoppas lille Mileo kommer imon!  JAg längtar efter att få hålla en liten plutt i famnen!  Kommer bli en riktigt rolig sommar med dem :). Mitt rum behöver en rejäl städning så det är det som står övert på att göra listan idag! Sen blir det att kolla på när Niklas lag spelar som tur är så står älsklingen med mig :) 

Just de jag! Måsta bara säga GRAAAAAAATTTIIIIIIIISSSSSSS till min älskling !



Varför kan inte jag bra sluta tänka ibland? Ibland önskar jag att man skulle kunna koppla bort tänkandet! Kunde inte jag vara få vara en känslolös-hjärtlös- hjärndöd brud som bara har något tjejigt i huvudet så som smink, silicon och blond hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0