Stort grattis till min lillebror! (:

Tja sötnosar!  Dagen började med att jag vaknade upp hos min älskling och när jag väl skulle gå och fixa mig så upptäckte jag att jag hade glömt sminkväskan hemma och som tur var¨så var mamma ledig och kunde köra den hem till niklas (vi bor 10 min från varandra med bil typ). Jag började inte förän 20 över ett så hängde med älsklingen dit han skulle ha idrottsdag men tyvärr så kom han försent (A)  så vi åkte in till stan istället och han köpte en hel del den grisen!   vill med ha pengar och shoppa :(   åkte till skolan och kollade på några skräckfilmer som klassen hade spelat in och kan säga att en blev riktigt bra eller vi kollade bara på två men :p  imorgon är de vår tur att redovisa haha sen kommer den ut på bloggen !:)   Efter skolan åkte jag och linnea in till stan och käkade på paprika, kom nyss hem och ska snart iväg till pappa för min lillebror fyller år!:)


Borneo, Grattis lilleplutt som fyller 8 år i dag :)

Efter brar några få timmars sömn, osminkad och ofräsh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0