Malin hjärta Dans

Godmorgon babes, Idag är de onsdag och de betyder brännboll med ettorna och tvåorna och lärarna! Även om jag är sämst på brännboll så tycker jag att de är kul att vara med :p.  Sen ska jag vara med linnea hela dagen och sova hos henne :)..   vad ska man ha på sig när de är regnit och man ska spela brännboll? 

Har nyss kollat på några dans videos som vi gjorde i skolan även igår, kopplade in datan så vi hade de på storskärm i arenan med hög musik!  underbart med de sista dagarna i skolan asså! iallafall så efter dans videorna var jag tvungen att sätta på en go låt och dansa av mig även jag! Fyy vad jag älskar de! bara röra kroppen utan att veta vad man gör haha nej! men inte tänka utan bara röra sig i stora rörelser! jag längtar så till hösten när dansen börjar igen då ska jag börja i street  igen har jag bestämmt :) Dansen får mig att må bra, får mitt självförtroende att ligga på topp! Dans är underbart helt enkelt!


lektionen med musik


Baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0