Lördag

Igår var jag med carro och vi åkte till allum där vi fick med oss en del hem, jag fick med mig en aprikos färgad blus, Rouge och ansiktsmask.  Käkade på pizzan här brevid och de skröt  om att zlatan hade varit där och ätit i veckan. Lite coolt att zlatan bara var några meter från mitt hus ^^,   Men i dag började dagen med att jag och carro gick ut på en powerwalk och sen blev de lite styrka för mig när jag kom hem, Duschade av migg snabbt och fixade mig så åkte jag och mamma till Tollered och kollade på när Joel spelade fotboll, det var nämligen cup  haha så söta är dem med de fick möta killar som var två år äldre så matchen slutade med att de förlorade 6-4 .  Nu ska jag  åka hem till baby får se vad som väntar.


Dagens outfit

Skinnjacka- Hm
Blus- Vila
Jeans- Rut..


Kommentarer
Postat av: kajsa

väldigt fin tunika!

2009-06-13 @ 21:12:08
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0