Linneas Dag! <3

Vaknade upp med min älskling vid sidan om :) underbart! I skolan skulle vi bara hålla tal och de gick väl okej får jag väl säga. Efter Skolan åkte jag och linnea till stan när jag köpte mig en rosa jacka (ni får se senare) Jag och linneus åt kycklingpasta på condeco och linneus tog sig även en onyttig oboy men jag var duktig och drack vatten :).  Hängde sedan med Mike till frissan där han klippte sig.  och nu sitter jag hemma hos linnea och snart kommer gästerna för min sötnos fyller år i dag!  Så ett stort grattis till henne! :D

Jag fular mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt! detsamma.

Kram

2009-06-07 @ 14:23:49
URL: http://pepsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0