Kort sväng till skolan

Idag var de ingen skola och inte imon heller! men endå så åkte jag och linnea till skolan för vi TRODDE att vi hade en eng lektion. men vi kom lika snabbt som vi gick. Jag åkte hem till min baby och vi gjorde oss en var sin hamburgare sedan åkte vi till stan för jag ville ha enn nytt naglack och träffade även min storebror inne på åhlens. Efter de skulle jag på möte för jobbet i sommar. de gick fort,hoppade på bussen hem och nu sitter jag här. ska snart ner och laga lite mat och sen förmodligen åka och kolla på min prins som hat match :)


Dagens.

Ser ut som jätte huvud och liten kropp, skyller på linnea som tog kortet lite överifrån haha



Dagens humör: Trött och glad
Dagens borde: Städa rummet och plugga!
Dagens frisyr: Rakt utsläppt med solglasögon som diadem
Dagens klädsel: Jeans, ett vitt linne och rosa jackan
Dagens planer: Gå på matchen
Dagens materiella vill ha:  PENGAR!
Dagens längtan: Till sommarlovet och värme!
Dagens fundering: Om vilken tid vi skulle ta spårvagnen, haha
Dagens beroende: Älskling!
Dagens tråkigaste: tjaffs
Dagens personer: Linnea, och älskling!
Dagens tidning: inte kollat i någon
Dagens låt: Whatever I like

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

haha fanns de ingen som var bättre då utan stort huvud? ;) vilket fall som helst så snor jag "dagens"-listan <3

2009-06-04 @ 18:09:21
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack malin! :D

2009-06-04 @ 19:07:02
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0