hur ska man göra när allt bara känns fel?

sista skoldagen i dag, är de inte underbart?  eller har bara en brännbollsmatch kvar och skolavslutningen. Idag blev det iallafall skola och vi visade upp vår fula film.   haha!  Det är riktigt svårt att spela skådelspelare haha


Mötte linnea vid centralen eller först hade jag sprungit i väg till condeco och köpt frukost till oss båda  (eller köpt och köpt)  mötte lillen iallafall och vi begav oss mot skolan. Hade media och Engelska sen åkte jag hem nästan ( de mellan skolan och hem är inte ens värt att nämna) ..   Eler jo träffade niklas..   Sitter här på min rumpa och har inte en aning om vad jag ska göra denna dag, höra med mamma om hon vill gå eller cykla till allum så får man lite träning med :)  Ett plus i kanten för mig :)


Jag på paprika igår.



Du komenterar aldrig och när du väl gör de är de inte spec snällt!

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. ojdå tack ska ändra (a)

2009-06-09 @ 20:12:14
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grymt bra skräckis:D Blev allt lite skakis när ljudeffekterna kom till:D

2009-06-09 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0