"Alla heter Malin i göteborg"

Ellerhur har det varit härligt väder i dag? Jag har försökt solat så mycket jag kan, Jag och Baby tog tåget upp till aspen i dag och var där några timmar, mysipys! Efter en stund begav vi oss hemåt och jag åkte och träffade linnea i stan och tog en fika. satte oss sedan vid kanalen och pratade men flyttade oss efter en stund eftersom de var något djur i busken bakom som prasslade. Jag hade tyvärr jävligt svårt att gå i dag eftersom jag har blivit geting stucken vid ankeln så allt där har svullnat upp så ser ut som jag har ett lår nere vid foten typ!  Efter kanalsittandet gick vi iallafall och träffade mike och på vägen dit kom de fram en man och frågade om jag hette Glen och jag svarade nej såklart men så frågade han om jag hette malin och jag blev helt förvånad och sa ja! då blelv han blev glad och förvånad och började sjunga; ALLA HETER MALIN I GÖTEBORG...  han hade väl tydligen träffat på många malin här.  Iallafall när vi hade träffat mike så gick vi och fikade på condeco igen men denna gången blev de bara något att dricka och när alla var klara och så, så skulle vi gå och på bordet brevid satt en kille och en tjej och killens öl står lite för nära kanten så såklart så välter jag ner den så allt rinner över tjejen! De ända killen säger är Nu förstörde hon min öl. snacka om otur! så nu luktar min fot öl, Duktigt Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0