Grattis till min syster igen till tredje barnet!

Jag vet att ajg inte har skrivit på ett tag men jag ligger här hemma med 39.6 graders feber och skit ont i halsen!  Inte alls så kul, har inte orkar lyfta mig ur sängen just därför det inte har blivit några inlägg!  Legat nu i 2 dagar jag och börjar bli riktigt less på det! det finns inget bra på tv och de var varit underbart väder ute medans jag har fått legat inne under täcke och försökt äta, Jag som vill vara frisk på Midsommar men de kommer jag väl inte vara :(   jag hoppar ni har det bättre än mig! :)


Måste bara medela om att min syster födde lille Mileo i morse kvart i nio. men har inte fått träffa han men sätt kort :) han ser ut som en riktig pudding! längtar tills jag får träffa han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0