Grattis syster! :)

Tja!  allt bra?  med mig är de ok har nyss varit ute och gått med frida och pratat av mig en hel del! idag är det min systers födelsedag, redan 27 år gammal :O! Stort! Firadet med gott gott :)  Var även på munkebäck i dag och pratade med rektorn och syo om att byta men jag vet inte, de verkar inte finnas några platser! men aldrig att jag kommer gå  på kunskap :(!! Den skolan är inget för mig! iallafall jag, mamma och frida åkte till limit förut där de va "vip" kväll alltså rea! så fick med mig hem ett linne som frida redan har fast i en annan färg (A)  jätte söt!  Sen har de inte hänt så mycket ska snart ta och lägga mig!

Syster (L)

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

haha det är inte du som har kommenterat anonymt på min blogg va?

2009-06-17 @ 18:47:39
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0