Godmorgon

Godmorgon sötnosar jag tänkte börja denna torsdag med att visa vilken bio jag och älskling ska på imon!
Jag hoppas den är bra!
Jag både hatar och älskar skräckfilmer! Jag vill se dem för jag tycker de är kul att bli rädd men absolut inte ensam! Om jag bli för rädd måste jag bara kolla bort och iibland stänga av filmen men den sätts på lika fort den stängdes av! När jag väl har kollat på en skräckis så måste jag kolla på mågot som är roligt efteråt. Endå så envisas jag om att se skräckfilmer trotts att jag blir så skraj och filmen hänger med in i drömmen om den är riktigt bra.
 varför drar man till skräckfilmer?

Kommentarer
Postat av: linnea olsson

haha gumman jag tror du och jag har samma problem ;) ..kommer du på engelskan?

2009-06-04 @ 09:41:42
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0