Dalarna imon

Ni är verkligen skit dåliga på att kommentera och det ska ni få fortsätta med nu för detta blir de sista inlägget på en vecka för jag åker till dalarna med min älskling och några från hans familj.

Igår så blev det askim med mamma och niklas och kan säga att solen stekte på en del den! Efter det var jag och mamma bjudna på mat men det blev inte att vi stannade så länge för vi var tvungna att åkte till axess akuten med min fot, kunde inte gå på den hela dagen och den blev bara svullnare och svullnare ( Ni som inte vet har jag blivit getingstucken) och tydligen lite allergisk fick jag reda på! Iallafall fick lite medicin där så att svullnaden skulle sjunka och nu när jag vaknade så är det bara lite lite kvar! :) ska snart till apoteket och hämta ut antibiotika så det blev nog frisk på nolltid!

Idag blir det aspen med min syster och hennes nu tre barn! :) lille Mileo ska såklart med, så jävla söt asså! skulle med vilja ha en liten bebis! älsklingen hänger också med så han kan bada med alex och fisken joel och mysa med mig ;).  sen efter bler de packning packning och packning, och sen sova hemma hos niklas eftersom vi redan åker vid 6-7 tiden  på morgonen imon.  

Så jag hoppas ni får det bra och tittar tillbaka när jag är hemma! :)


Jag på paprika för några dagar sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0