Bebis bild kommer

Hej bebisar jag vet att min blogg är jätte tråkig!! jag ber om ursäckt! men man orkar inte så mycket när man har hög feber. men vet ni? den har faktiskt sänkts sig en del nu ligger lite under 38 nu! så är riktigt glad för det!  och lyssnar på några riktigt goa sommarlåtar just nu! De har ju såklart varit fint väder med när jag har legat inne, men får hoppas de blir fint nästa vecka! :)   Båda mina små pluttbästisar jobbar ju nu denna månaden! de känns ju lite trist faktiskt! 

Jag längtar efter utekvällen med frida som alltid är på sommaren :) , romantiska stunder med älskling, Stranden och havet och såklart grillkvällar, Träffa linneusen och alla andra kompisar som jag tyvärr inte träffat påett tag :/ och bebisen :)

lägger in en bild på bebisen senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0