Varför känns de som att jag har förstört men jag har inte gjort ett skit?

Nu blir de även ett snabbt inlägg för ska snart hoppa isäng och sova,, Skulle helst vilja sova med min prins brevid för de är så mycket mysigare men vi kommer inte träffas på några dagar och känns inte alls som vi har varit mycket med varandra nu!  Idag blev de ju jobb som vanligt kollade på bolibompa och spelade fia med knuff! När jag kom hem fixade jag mig bara så åkte jag och Melanie till stan och fika, mys! de är sjukt vad vi är lika ändå! haha när man är med henne så känner man sig hemma så det är underbart! vi promenerade till sävedalen och köpte godis och satt och prata sen nu är jag hemma och inte gör ett skit :P   bloggen är trök och utan bilder med finns inte så mycket att ta kort på just nu men de kommer :)

Kommentarer
Postat av: LINNÉA OLSSON

sv. trodde det var tisdag igår..

2009-07-29 @ 00:43:02
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: kristin

sv: jo visst kan ajg de om jag åker in innan måndag vilket jag inte är säker på, åker till landet idag och kommer nog hem på fredag, så om jag åker in då lägger jag undan den ! :) 40 eller 38?

2009-07-29 @ 09:48:49
URL: http://kristingranhage.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera! :)

2009-07-31 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0