uppdattering

Andra dagen på jobbet avklarat! Helvete vad segt de är. Vad har jag gjort i dag? jo Kollat på tv, Suttit i soffan, Läst tidningar. Läst papper, suttit ännu mer i soffan, ätit och suttit lite till i soffan och varit på toa och sen fick jag åkte hem två timmar tidigare! haha jävlar va jobbigt de är att jobba asså :P nä men jävligt lång tråkigt ska ta och köpa mig några tidningar tills imon och sitta och läsa dem 100 gånger om, Som tur är  att killen jag jobbar med låter mig gå tidigare och börja senare fast får pengar ändå! Underbart! :D  så imon börjar jag 10 istället för 8.  idag vet jag inte vad som händer längre. Skulle egentligen träffat niklas med vet inte hur de blir med de.. Ska iallafall fixa mig nu! Puss

Kommentarer
Postat av: LINNÉA OLSSON

fint det blev med bilden där uppe babe

2009-07-14 @ 19:32:37
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0