PrinsessanStina

Allting snurrar runt, alla tankar, alla funderingar om hur det ska bli, men jag tar en dag i taget och låter de som ska hända får just hända!

jag vet ingenting just nu mer än att jag har en super vän som jag inte fattar att jag har varit mer med under denna tiden! de är just stina! Var med snutten idag och vi bakade, pratade och käkade lite och kollade på tv! kommer bli många dagar tillsammans med henne nu framöver tror ja och hoppas eftersom lillskiten flyttar ifrån mig! men måste bara säga fy vilka galna minnen vi har tillsammans! De är de bästa och de bästa är ju att de är våra galna minnen! 

De som är bra är att de känns som vi är så hilma lika! haha du är go!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha hon verkar gilla göra den där:D Be henne göra "köttbullen" för dig nästa gång :D den är bäst!

2009-07-22 @ 23:48:41
URL: http://fridajungebring.blogg.se/
Postat av: Stinis

haha, det blir inget med nån köttbulle inte (a) haha

2009-07-23 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0