Malin tjänar pengar på att sitta i en soffa och läsa vecko revyn!

Tja änglar!
Segt med ina bilder? joo jag vet! riktigt trist, men idag blev de iallafall jobb från 10:30-14:00 så jävla skönt att ha en sådan kort dag med få betalt för hela dagen! Idag på jobber gjorde jag ingenting eller jo läste min nya vecko revyn och pratade lite och åt lunch sen åkte jag hem, Känns de inte onödigt att åka dit eller?  men skönt att killarna är snälla där iallafall och låter mig gå tidigare men imon blir de nog värre då kommer jag nog sluta vid 4 som jag egentligen ska! ialalfall efter jobber åkte jag och frida till allum där jag fick med mig en ansiktsmask hem så hade ett litet mini spa här nyss med ansiktsmask då, Fotvård, rakning, iinpackning, klippning av håret, nopprade ögonbryr  ah och att varmt härligt bad! och nu ska jag iväg och hyra film! Vi hörs!


Bilder från falkenberg


huset

Jag vid havet tagit bilden från Linnea :)

Fixning på G


Strandbaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0