Godmorgon

Som ni kanske märkte blev det inget inlägg mer igår,. hade fult upp hela eftermiddagen och kvällen, Gick till allum för att vara duktigt och där hittade jag ett armband som fick följa med hem. Pappa kom och hämtade mig där och vi åkte till ikea och köpte en sak till mitt rum (håller på att göra om lite) ni får se bilder sen men tyvärr har jag nog inga bilder om hur de såg ut innan. Efter ikea åkte jag och pappa hem till han och käkade middag och sen hem till mig där han hjälpte mig med några saker och sen mot kvällen satte jag upp min nya sak. därför blev det inte såmycket skrivet igår, men idag blir de förhoppningsvis lite mer! vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0