Bjuder på ett par bilder på mig och stina från igår!







Har inte så mycket att säga idag, inga speciella konstliga tankar som har snurrat runt där uppe i skallen eller iallafall inte vad jag kan nämna här ;)  Blev iallafall jobb som vanligt  segt kom inte från jobbet vid halv 7 tiden! åkte sedan till allum med syster och mamma och såg en snygg jacka som bara fanns i 44 är det inte underbart? de finns alltid bara kvar de storlekarna! Sug! Efter allum träffade jag Melanie, riktigt mysigt och skönt att få prata om allt  kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord med henne! underbart med sånna människor! inte sant?


Kommentarer
Postat av: LINNÉA OLSSON

SEXIGT VÄRRE!





lalala.. "Sug!" hahha malin är det inte du som skäms när jag säger så? ;)

2009-07-25 @ 10:43:49
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Frida

Naw söta bilder :D <3

2009-07-28 @ 12:10:34
URL: http://fridajungebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0