Torsdag.

Vaknade upp med min älskling vid min sidan, Mys!!    skola idag började klockan 10.00  sådana dagar gillar vi!  hade utvecklingssamtar, mindre uppskattat.   gick väl hyffsat bra, bara att börja plugga mer på engelskan så jag håller mitt G iallafall, haha!     blev en fika istan med mamma, linnea och hennes mamma  efter det strosade jag och linnea runt hittade ett par solglasögon till egypten och ett band som man har runt huvudet som sitter mitt på pannan typ,  känns som en indian eller något men bara så hett! =)    

imon blir de ett nytt försök hemma hos mike, får se som de blir något denna fredagen eller inte, försökt nu två helgar men har alltid kommit något i vägen, så nu hoppar jag verkligen att de blir något.
Frågan är bara vad jag ska ha på mig..  Hm!?

men vi hörs mer om de imon, ha en bra kväll puss hej.


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

malin du kan hälsa dina läsare att det inte blir nått imån kväll för mike ska ha det på lördag ist och då kanske jag inte ens kan..

2009-02-26 @ 22:29:13
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0