The unborn

Igår blev det bio med niklas, mike och linnea :D   mysigt det men en läskig film, men folket inne i bion försörde allt, pratade hela tiden och roppade OMG.  Efter bion åkte vi till linnea men innan de hämtade vi mikes hund. Hemma hos linnea somnade jag med en gång nästan och sov resten av tiden till morgonen.   Så idag började vi med frukost på donken , tjockisar xD     men jag ska köpa mig ett nytt gymkort så det ska bli en del träning innan sommaren! 

idag hoppas jag på att mamma är snäll och vill färga mitt hår!  det ser verkligen förjävligt ut! så ska fråga lite snällt om en stund. Sedan åker jag hem till Niklas och sover över där! =) 


kan inte ladda upp bilder :S   annars hade ni sätt vilken hårfärg jag vill  ha! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0