Nyhet, Nyheet, NYHEEET

Nu är det bokat Jag, Mamma, Mammas kompis och LINNNNEEEEAAAA åker till egypten den 12 mars ! Fy fan va kul!  Åhh vad jag längtar och fy va kul vi kommer få! Att ha med min älsklings linnea är ju bara för kul :D    Först skulle älsklingen med men fick inte.   Men nu är de bestämmt   12 mars !!!! 





Linnea stumpan , du fick mig att bli glad igen efter att vara längst ner tog du mitt humör till topp. Du är en tjej alla vill vara vän med, En riktig jävla vän! har inte kännt dig mer än ett halv år men känns redan som vi har känt varandra i flera år. Vi har gråtit i varandras famnar. Jag gillar dig verkligen!   Jag hade svårt att öppna mig för dig, De har jag för alls. Men du gör mig verkligen glad!  vad hade kunskapsgymnasiet varit utan dig? ;)  och nu när vi byter blir den grå och trist!   du är min egna lilla sol!  Älskar dig Linnea    (L)


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

naw gumman, sitter här hemma och ler..vet inte riktigt vad jag ska säga men en sak är säker och det är att vi kommer ha fett kul tillsammans där nere i egypten och jag älskar dig, de är två saker som är säkrt (L) tack för att du lyser upp min vardag, sunshine :)

2009-02-05 @ 18:59:48
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: kristin

du är saknad din lilla unge! vart håller du hur?

2009-02-05 @ 20:37:41
URL: http://kristingranhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0