fullmåne och danmark

Vaknade i natt av att månen lös upp hela rummet, fullmånen va i mitten av fönstret och jag hade verkligen inte kunnat sova bra på natten och bara drömde massa mardrömar. de va verkligen ingen natt för mig.    halv 8 var vi vid  hamnen och skulle ta båten till danmark och så blev det =)  spelade en massa   jag vann en hel del  80 kr tre gånger , 160 kr och 40 kr två gånger och 200 kr och massa 20 kr då men de räknas inte ;)  jag la ut en 50 lapp av mina pengar och kom hem med 173 kr, lite bättre iallafall ;).  jag brukar aldrig vinna annars ;).  nu är jag hemma iallafall och önskar att jag aldrig kom hem, jag vill bara bort några månader från denna värld just nu.     Snart åker jag och linnea till egypten iallafall och de kommer verkligen i rätt tid jag behöver det verkligen!.



Ensam och stark     .....     tillslut

Kommentarer
Postat av: melanie

omg jag skanar dig!<33

2009-02-12 @ 15:48:46
URL: http://melaniejanni.blogg.se/
Postat av: linnéa olsson

vi kommer ha så sjukt kul & jag längtar som bara den! du&jag babe, vi hör ihop :)<3

2009-02-12 @ 21:43:09
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0