En ny skönhet till rummet

Snart sovdags och jag har inte min plutt här, har inte träffat han på ett
par dagar nu, Sen i söndags och de är onsdagkväll.  Många verkar
ha svårt med de där med att sova ensamna när de har en kille.
så är de inte i detta fallet. jag har inte ont av att sova ensam, tycker nästan
de är skänt ibland när man inte behöver dela svett och dreggel med en annan.
Haha nu låter jag lite oromantisk, men jag ska inte säga att jag inte gillar
att sova med pojkvännen för då ljuger jag!  Det är super mys men tycker inte om
när de blir för ofta och gillar inte när det blir i min lilla säng och därför ska jag byta säng
med mamma!!  mitt rum blir mindre men min säng blir bara större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0