27 februari

skolan blev kortare än vad jag trodde, slutade redan vid 10.00 så åkte in till stan med Linnea, Frida, Jenni, Alexandra och Robin. kollade runt i en hel del affärer och jag fyndade mig en väska för endast 49 kr, snacka om fynd!  tog en hamburgare på donken sen fortsattes shoopingen men inget för mig utan för de andra, måste bli lite mer shopping innan Egypten resan.

Det blir inget hos mike idag utan de blir imon istället så idag blir det en mysig hemma kväll med Linnea
Ha en trevlig fredagskväll, Puss hej
M



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: ja så kan det ju va ;p men jag tyckte det blev snyggt ändå :)

2009-02-27 @ 18:42:37
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0