lördag and söndag

Måndag idag tur att de inte är jag som börjar skolan idag, vet att många gör det men jag börjar den 27 vilket som värmer hjärtat lite grann. Tänkte lägga upp lite bilder ifrån i lördags då jag och niklas vandrade bort till hanna som skulle ha födelsedags fest typ. Riktigt kul att träffa gamla klasskamratar som jag gick tillsammans med i nian.

Niklas och jag

Jennifer, Cicci, josefin och tina

Älskling och jag

raffe, simon, kamzol, jag och niklas


Så igår blev det först ifk match med hanna och sen rix fm med frida, amanda, linnea, jennifer, hanna och johanna
Jag, linnea och johanna gick iväg till condecco och tog oss något litet att äta för att början på rix fm var allt för segt!


Undvik mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0