En onsdag och en Torsdag

Igår på kvällen åkte jag och linnea till kungälv och kollade på mikes match, De va skojj! Först var de jätte skönt väder men sen när solen gick ner blev de en aning kallare. (tog en del bilder som jag inte har fått än !??)  Men dagen sllutade inte på bästa sätt, men jag mår inte dåligt för jag vet att jag inte ska för jag har inte gjort något fel!
Idag började vi kvart i 12 och hade matte och sen svenska men hoppade den lektionen och åkte till stan med linnea där jag hittade en tröja, söt att ha till sommaren till min kjol (:.   När jag väl kom hem satte jag mig med uppraget som ska vara klart tills söndag. 

Fick nyss ett sms av En kompis -  Diego som såg på någon "lapp" att jag hade fått sommar jobb!  inte säker om de stämmer men om de gör! fy vad glad jag är!  två sommar jobb nästan fixade då ! :D
 

Jag vet min kamera suger men ska förmodligen få en systemkamera i födelsedags present men vet inte om jag vill ha en eller inte, eller bara en bättre digitalkamera.


Halsduk - Hm
Jacka- Hm
(Ny) Tunika- Gina
Lackleggind- ?
Skor- Wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0