Ta tag i de innan de är över.

Hej. Nu har jag precis blivit klar med mitt idrottarbete som ska vara inne idag, Segt att ha inlämning på en söndag men tur har jag som min lilla älskling hjälpte mig. Idag har de inte hänt på mycket. Har varit på Dansen och sedan övningskört och kollade även platsen där jag ska jobba i sommar. Sedan blev de donken med pappa eftersom maten inte var klar hos dem och jag var tvungen att vara hemma i god tid för att sitta med arbetet. Nu snart ska jag packa tränings väskan men funderar om jag verkligen ska till gymmet i mon eller om jag ska ta en powerwalk när jag kommer hem, Nu börjar allvaret i gen efter förkyldningen, Inte borta helt men nu kan jag inte slappa längre. Inte långt kvar tills jag fyller år då jag får en digitalkamera som jag har väntat på nu i 100 år. Då blir de bilder gott folk, En massvis med bilder! så stå ut kära läsare (:

Nu ska jag ta och gå ner till mamma och ta ett äpple och mumsa på,  Ha det  bra imon är de en ny vecka och måndag, de säger vi blä till


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0