Snabbis.

Sitter just nu hemma i sängen och väntar på niklas.  vi hade bara en lektion i dag så efter skolan åkte jag och Linnea in till avenyn och tog oss en varm oboy. Sen har det inte hänt så mycket kom nyss från duschen så ska allt ta på mig lite kläder.  

Igår kom Niklas hem efter en vecka i Tyskland. Han kom hem utan hår!!  och jag som gillar killar med hår xD men de va snyggt! Vi träffades efter skolan och åkte hem till mig och köpte en pizza och mös i sängen. Sen åkte vi hem till honom och sov. 

Har tyvärr inga nya bilder men de kommer ska ni se.

Kommentarer
Postat av: Hanna B

utan hår??:O

2009-04-16 @ 09:35:27
Postat av: LINNEA

sjukling, krya på dig (L)

2009-04-16 @ 23:08:03
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0