Påskmiddag

Sitter just nu hemma hos min syster. Vid tre tiden åker vi till mormor och äter påskmiddag där, och barnen ska leta efter påskägg. Igår kväll kollade jag och syster på film Marlyn och mej eller vad den nu heter (:  Fyy va sorlig den var! Tårarna bara rann ner för kinderna. så i morse gick jag och syster en lång promenad med hennes hund uppe i skogen och fikade, myys!  Efter mormor ska jag nog bara vara hemma förmodligen. Behöver fixa till rummet, måla det och rensa och städa! så det kanske det blir i dag eller så.  men jag hör av mig senare.

Fick även höra en tråkig sak som gjort mig väldigt ledsen så får se om jag skriver något sen eller inte.

Niklas är fortfarande i tyskland...

Kommentarer
Postat av: niklas

Förlåt, var inte menat så du trodde<3

2009-04-10 @ 12:53:50
URL: http://mallism.blogg.se/
Postat av: linnea olsson

du har inte gjort nått fel hjärtat (L)

2009-04-10 @ 19:54:03
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: din pappa

malin är bra, hon är en av de få som verkligen gör min dá, och det gör mig glá att vi går i samma skola varje dá. <3

2009-04-10 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0