Monday

Idag på idrotten var de Golf, Kanske inte min grej precis och kan förklaras med hur kort jag kom när alla kom 100 meter bort.  Efter idrotten åkte jag Linnea och Frida till stan och shoppade, Jag fick med mig två par sko hem. Efter skolan åkte jag och Linnea och tränade, och kan säga att de kändes i benen efter en stund på springbandet, Fast gick bara i dag då.  Snälla mamma kom och hämtade mig så blev det mat. Har suttit med silver schampo nu ett tag i håret efter som håret blev någon form av gult efter jag hade haft i spray blond i solen och nu tycker jag att de är alldeles för ljust, Har lust att lägga i lite bruna slingor men får se..    Just nu sitter jag och väntar på min prins som ska komma om en stund. Det blir mys! 


Linnea på idrotten                                                       Jag på condecco.


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

SV. Tack beeebis :):):)<3<3<3

2009-04-27 @ 21:10:12
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

bajskorv uppdatera :)

2009-04-28 @ 21:18:50
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0